2011. szeptember 24., szombat

eszméletlen 44/46 barna, rózsaszín csíkos kosztüm - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Nagy szanálást tartok!
"
Rengeteg mindenemet kiárusítok!
Ezen az aukción egy szinte teljesen új 44/46-os méretű gyönyörű elegáns kosztümre licitálhatsz. Karcsúsított fazon, a nadrág pedig egyenes szárú. Az anyaga nem enged!! Én 178cm magas vagyok és 44/46-os méreteket hordok. A mellbőségem 85/E (114cm vagyok körbe és ha kihúzom magam, akkor 118cm). Remélem ezekkel az adatokkal tudtam segíteni. : )) Nekem erre a méretre úgy volt jó, hogy nem gomboltam be a felsőt! : ( Tehát én egy D-s mellméretig ajánlom inkább! De amúgy kisebb 46-ig szerintem szupi. Teltebbre már lehet szűkös lenne. A nadrágnak a két oldala gumírozott, a kényelmesebb viseletért. : )   
Teljesen hibátlan állapotú!!!!!
De alkattól függhet a méret, így nézd inkább a mért adatokat és ha segítség kell, írj nyugodtan!
Én igazából megvettem, de nem hordtam! Fel szeretném újítani a ruhatáramat teljesen! Remélem segítesz benne!!!! : D: D: D
100% poliészter
belső része:
100% poliészter
Méretei:
(NEMSOKÁRA PÓTOLOM A HIÁNYT!!! : ) )
Bármi kérdésed lenne még a termékkel kapcsolatban, nyugodtan írj!!!
AZ EURÓPAI UNIÓ ORSZÁGAIRA VONATKOZÓAN 2004. 01. 01. -ÉN ÉLETBE LÉPETT ÚJ, A MAGÁN ADÁS-VÉTELI JOGOKAT SZABÁLYOZÓ TÖRVÉNY ÉRTELMÉBEN: AZ ÖSSZES AUKCIÓRA BOCSÁTOTT TERMÉK ÉS/VAGY ÁRU ADÁSVÉTELE SORÁN AZ ELADÓT NEM TERHELI SEMMIFÉLE GARANCIA , FELELŐSSÉG , VAGY VISSZAVÉTELI KÖTELEZETTSÉG A VEVŐJÉVEL SZEMBEN. A VEVŐ EZT VÁSÁRLÁSÁVAL ELISMERI ÉS TUDOMÁSUL VESZI.
A nyaklánc és egyéb tartozékok nem képezik az aukció tárgyát!!!
"
Nézz szét nálam, érdemes!! ; )
! Az általam felkínált ruházati termékek MOSVA, VASALVA NINCSENEK!!!! Sajnos a három munkahely melett ilyenre nekem nincs időm! A fotózás után külön, rendszerezve dobozba tartom a termékeket mert sajnos nincs vállfázásra lehetőségem!!! Ezt kérlek mindenképpen vedd figyelembe és ennek tudatában licitálj illetve vásárolj nálam!!!!! Amik a saját ruháim voltak, azok természetesen rendszeresen tiszítottak, de ezt akkor külön fel is tűntetem a leírásban!!!!! Sajnos nagyon rossz tapasztalataim vannak olyan téren, hogy a vásárlók rendszeresen nem olvassák végig a leírásokat vagy figyelmetlenek!!!!! ! Ha valami kérdésed lenne inkább KÉRDEZZ licitálás előtt!!!!! !!!!! !!!!
A figyelmetlenségekért negatív értékelést nem vagyok hajlandó elfogadni, se bármi féle reklamációt!!!!! ! TERMÉKET VISSZA NEM VÁSÁROLOK, SE PÉNZT NEM UTALOK!!!!!



Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-02 15:59
. eszméletlen 44/46 barna, rózsaszín csíkos kosztüm - Jelenlegi ára: 8 000 Ft